להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

7 בינואר 2016

אדם חדש נולד - סיכום החניכות


בעבודה עם מיקוד ומסירות בלתי רגילה, אתם מגיעים לנקודה של הפסגה שלכם כתודעה אנושית מתעלה. אתם נמצאים בתיאום עם מרכז ההוויה שלכם, להבת הלב שהנה המורשת האלוהית, שהתעוררה, נפתחה והתרחבה בהתאם לנכונות שלכם לשחרר ולהתעורר למי שאתם באמת. ניתן להרגיש אותה כאהבה בוערת בלב לבורא ולבריאה כאחד.

חניכות אלה הן תהליך טבעי מתמשך שהולך ונפתח ומתקדם במעלה הספירלה של התודעה, דרך רצון אמתי והשתוקקות שנובעת מהנשמה, בזמני הסוף של מחזור התפתחות בתודעת נפרדות. כאשר אתם נכנסים לתהליך זה עם משמעת ורצון להתקדם, אז החניכות מתקבלות בהכרה עם הבנה. בעוד שאם התהליך של החניכות בא בלי מודעות להן, זה יכול לקחת תקופות חיים לצאת מתפישת העולם האשליתי המוגבל של סבל ומאבק. עליכם להבין שכולם עוברים חניכות אלה גם אם אינם מודעים לזה וכבר נאמר " הכל צפוי והרשות נתונה".

ב-21 לדצמבר 2012 כדור הארץ נכנס לתיאום עם המרכז הגלקטי שביל החלב.  זה פתח שער שמביא להתגלות מציאות חדשה שכמוה לא נראה לפני כן בכדור הארץ. זה נחשב ללידת תקופה חדשה של אהבה ואיחוד. רגע זה בזמן מציב את כולם מול הפוטנציאל שנמצא בכל אדם שהכרתו ולבו התעוררו לאמת של המורשת האלוהית שלו כבן/בת אל. 

כך נפתח השער להתגלות הפוטנציאל האלוהי באדם, במין האנושי - כמין אדם חדש שמתגלה במחזור התפתחות חדש אשר נקרא "עידן זהוב של אנושות מוארת" שעתידה צופן פאר נשגב שאין לתארו כרגע בהבנה המוגבלת הארצית. אדם-אל זה הנו בעל הכרה שלמה ובעל די.אנ.איי מורחב. בתוך הדי.אנ.איי מתפקד מבנה סלילי רדום, בעל קודים מוצפנים שמופעלים באדם המתעורר להכרת האמת ומשיג הכרה אלוהית של מסטר, שהתגבר והתעלה מעל תפישת בן התמותה בממד של מוגבלות, וכעת נפתחו בו יכולות של תודעת-על, של אווטר או מסטר.

התבנית האנושית-אלוהית החדשה קיימת בכם ברמות עמוקות במבנה האלקטרומגנטי והפסיכולוגי עצבי, והיא מופעלת בהדרגה בתקופה זאת של השפעה קוסמית בכדור הארץ. כאשר קבוצת "אוואטר" בהנהגת העצמי העליון מתבססת בכדור הארץ, אז ישנה התקדמות אקטיבית בביטוי של גנטיקה רוחנית ופיזית של "אדם חדש"  אשר מתגלה באנושות המתעוררת. 

החניכות שיש לעבור כדי להתעלות לשלמות הביטוי האלוהי, מגלות את הדרך שעל כל אחד מכם לעבור כדי להתעורר למציאות האמתית שמוסתרת על ידי צעיפי האשליה של התודעה הרדומה. במסע דרך שערי חניכות הנשמה, ניתן לשנות את תפישת החיים מהר יותר ולהיוולד מחדש ברוח דרך הבנת התהליך שיש לעבור עד להשגת ההכרה האלוהית.

אדם שנולד מחדש לרוח והשיג דרך החניכות את ההכרה המלאה שלו, מה שמכונה גם "תחיית התודעה" או התגלות האדם החדש (כלומר בעל התודעה הגבוהה - העל מודע), הנו מראה דרך לאחרים.  הוא כעת משרת את החיים כאלוהי, אוהב כמו האל את הבריאה ורואה בה השתקפות של העצמי האמתי שלו. הוא שמש זורחת לכל הנובעת מלבו הפתוח לכל החיים. זה הטבע האמתי של כל אדם אמתי והיעוד של כל אדם באנושות החדשה  של עידן הזהוב החדש.

נוכחות האני הנעלה מבטאת גוף של אור חי שנמצא באופן יחידני בכל אחד כפוטנציאל ונפתח בלהבת הלב. גוף אור זה הוא  בעל הטבע האמתי של אדם החי עם זהות נצחית של נשמתו. האני האלוהי הנו מקור מאוחד של כל פעימה, מחשבה, רגש ופעולה. טבעו הוא להיות מקור לאור של אהבה, חכמה ושלווה אשר מבטל כל דבר שאינו כמוהו. 

בהיבט גבוה יותר "נוכחות האני הנני" היא קבוצת תודעה רחבה. קבוצה זאת כוללת את כל הביטויים הרב -ממדיים של העצמי שכולל נשמות רבות. כאשר המיקוד נעשה קבוע על השלם הגדול יותר, אנרגיה רוחנית מתעצמת ומתרחבת בכל תא ותא שלנו. קרינת אור מופלאה נוצרת סביב גופנו ועוטפת אותנו בקוביית אור מגנטי בעל איכות מתמירה, שמגן על כל שליח של האל בביטוי. התכלית של גלי התודעה שמגיעים לעולם בזמנים אלה, הוא להביא הרמוניה לבני האדם הכי מהר שאפשר, כדי להיות משפחה אחת ולהפעיל תודעת איחוד בהיקף המוני.

בתקופת המעבר להשגה של זה, נחווים כאוס וחוסר הרמוניה דרך כל מי שלא מסוגל להכיל אור עצמתי זה בגופים שלו. זה כמו קצר במערכת חשמלית וזה בא דרך מי שלא הכין את עצמו לאור הרוחני או לא מודע לו. גם כאשר משיגים מסטריות על ההכרה והאנרגיות, כדי שהנוכחות האלוהית תגיב כעצמי העליון, אתם חייבים לשמור על ניטרליות בכל מצב. לקבל הכל בלי גינוי ושיפוט, לנקות כל יום את ההכרה מהשפעות חיצוניות שליליות ולא לתת להכרה "מזון רעיל " בכל מובן שנובע מהעולם האשליתי.

האל כ"נוכחות אלוהית" בתוך כל אחד ואחת, הנו הסמכות היחידה ביקום. הוא מגיב רק למושלמות ולנתינה ברמה של שירות לכלל. כל הכרת תודה והערצה לכוח זה מושכים את השפע האלוהי ומשפרים את חיי היומיום. כאשר המיקוד שלכם משולב עם ההשפעה של ישויות אור ממעל, זה מתעצם ומבורך. 

מי שסיים את התכנית ומעוניין להמשיך בנתיב
מוזמן לקריאת מסרים אלוהיים והדרכה 
להתעלות, ממישורי האור לכדור הארץ

  בקישור  הבא 

 
תודה, לכל מי שהאיר כאן את רשת האחד
ותודה לארגון ההומניטרי " ילדי השמש ; 
אני הנני אוואטר"

תודה לארגון " ילדי השמש - אני הנני אווטר "

 

סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים