להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

18 באוקטובר 2015

הצגת החניכות להשגת ההכרה האלוהית




- תכנית אימון זאת הנה דרך חניכות שבונות ומחזקות את ההכרה
 ומרחיבות את התודעה וההיזכרות במורשת האלוהית -

 כאשר תכנית זאת נלקחת במלוא הרצינות, המשתתפים בה יחוו שינוי אישי משמעותי. זהו מיקוד ברמה יומית שדורש רמת מסירות גבוהה כדי להשיג רמה מקסימלית של תוצאות.כאן נחוץ לשמור על שלווה ורוגע מסביבך בשעת שמיעת החומר וזה מאוד מועיל לפנות זמן כל יום כדי להתאמן ,למדוט, להתבונן באמיתות גבוהות ולהתרחב בהכרה.

נחוץ לדעת שהתודעה תמיד משקפת את עצמה מבפנים החוצה כמו ראי. לכן, אם אנו רוצים לראות עולם דרך ראי נקי עלינו לנקות את ההכרה שלנו מדפוסים שגויים שנמצאים בתת מודע שלנו. רק דרך עבודה בטיפוח האור הפנימי שלנו עם האור הרוחני מהמישור האלוהי נשיג זאת, זה נקרא טיהור רוחני.

את החניכות לתודעה גבוהה ניתן לחוות דרך השתקפות ההכרה המתרחבת בחיי היום יום, בכל מחשבה, הרגשה מילה ומעשה שלנו ודרך העולם הנגלה בחוץ עם כל אדם, אירוע וחוויה שלנו. 

אדם שמשיג את "תחיית" ההכרה שלו משפיע על סביבתו כמו שמש שמאירה על החיים וזוהי תכלית התגלמות הנשמה על פני האדמה עבור כל בן אדם והאנושות כולה כנשמה אחת. זה נדרש כעת מכל אחד עם סיום מחזור התפתחות ארוך של האנושות להשגת הכרה אוניברסלית ותודעת איחוד.




  I AM AVATAR 2019 - הקדמה
 

החניכות להכרה אלוהית -זהו אימון יומי ב-12 שבועות --החניכות  הן:

1- השגת "מערכת יחסים אלוהית" :
 עם הבורא והבריאה: זה הבסיס לכל החניכות הבאות. חניכה זאת מביאה לתיאום עם מערכת יחסים שלך עם "הבורא". בהבנת הידיעה שאתה הנך מודעות ערה זאת. ביטוי שלה בחייך בכל דבר ועם כל אחד.

2-השגת מיזוג "הרצון האישי" עם ה"רצון האלוהי" :
חניכה זאת מביאה למיזוג רצונך האישי עם האנרגיה העילאית של ה"רצון האלוהי", שהינו האספקט הגדול יותר של הטבע שלך. זה מעצים אותך בכל כיוון שתפנה לממש את תכלית חייך.

3- השגת "השתנות”- מאישיות פרטנית לרמת הנשמה שמתפקדת ברמת קבוצה:
 כאן אתה משיג השלמת אישיות ומתעלה מעל לדואליות ומעבר לצורה הפיזית. פאזה זאת של התמרה חיונית לחוויית הרחבת התודעה שלך לאוניברסליות.

4- השגת "ויתור”- על שליטת העצמי הנמוך המנוהל על ידי האגו: 
המיקוד בזהות האני הנמוך נע למיקוד ה"עצמי הגבוה" ששוכן בך כתודעה. אתה לומד להזדהות עם "הנוכחות האלוהית" שבך ולומד להיות נוכחות זאת דרך היכולת לוותר על "שליטת" האני האגואיסטי שלך ולומד להביא אותו לשירות מועיל לטובת הכלל.

5- השגת "אינטואיציה אלוהית" והכרה גבוהה של מציאות מורחבת: אתה נכנס להפעלה רוחנית שתומכת במעבר לתפישת מציאות מורחבת וגדולה יותר.
אתה נכנס עמוק יותר לתככי תודעתך כדי להשיג מציאות שהינה מעבר לכל מחשבה והכרה רציונלית.

6-"השגת אהבה אלוהית" – זה מעבר מאהבה אישית, לאהבה מעבר לצורה ולכל החיים:
בחניכה זאת אתה מתפתח מעבר לאהבה אישית. אל תודעה מורחבת שמכירה כבר בעצמי הגבוה כעצמי מלא חיים, בעל יכולת רחבה בכל דבר ואתה משרת את התכנית האלוהית מתוך הכרת אהבה שנובעת מ"עצמי גבוה" זה. אהבה זאת הנה מגנט מושך.

7- השגת "חכמה אלוהית”: מצב זה הנו של אתה "יודע מודע" המשתמש בתודעת-על של עצמיותך הגבוהה.
אתה מפעיל בחניכה זאת את היזכרותך בידע של מורשתך האלוהית ואז אתה מסוגל לשרת עם תודעת על זאת.

8- השגת "שלווה וקור רוח אלוהי”:אתה משיג אי היצמדות מנטלית ורגשית לעולם האשליה - החומרי וזוכה בשלוות נפש. אתה מכניע את העבר בהכרתך כרשומה חיה, תמורת החיים ב"עכשיו " הנרחב. בתוך שדה מורחב זה של תפישה מורחבת אתה זוכה בעוצמה מוגברת להגשים מה שנדרש לעבודתך בעולם עם התכלית הגבוהה שלך , דרך המחשבה וההרגשה לבד.

9- השגת "איחוד הנשמה" הפרטית עם ה"נשמה הכוללת": בחניכה זאת אתה ממוקד רק על תודעת איחוד והיא הנה מעבר לתוך חיים עם תכלית גבוהה. אתה נעשה ער להכרה להכרה אוניברסלית ולחזון האמתי שמגולם דרכך כתכליתך לשירות לכל.

10-"בריאה משותפת”:
חניכה זאת מייצבת את ההכרה הגבוהה של איך למגנט את הבריאה החדשה שלך לשרות הכלל. זוהי השגת הכרת בן אנוש- אלוהי שמשרת את החיים ב"שדה המאוחד" עם קבוצת תודעה שמתפקדת כהוויה אחת. כאן אתה תמיד בהרמוניה מושלמת עם העיקרון האלוהי.

11- "השגת נדיבות וחסד”: זוהי השגת הכרה שלימה של חוסר אנוכיות. אתה במיקוד רק בשירות ונתינה לכלל, דרך אהבה לא אישית ורצון טוב בשירות לכלל , כאדם אמתי. כמו אהבת הבורא לבריאה.

12-"תחיית התודעה”: חניכה זאת הנה השגת תודעה משוחררת . זוהי התגלות "האדם החדש" בעל תודעת-על , שנעשה ל"אור-העולם" עם אהבתו האלוהית הקורנת לכל. כאן אתה יכול להשיג באופן קבוע חיים בחוויית אחדות ונצחיות.


מושגים מהתכנית: 


טקסי המעבר (החניכות)
זהו קורס לימודי של חניכה עצמית. תוכנית שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות שנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר. מטרתן לעזור לעורר את זכרון הנשמה באדם.

חניכה
חניכה הנה בגרות מתרחבת של תודעה. תהליך התפתחות הנשמה שבו תופש מקום המושג "איחוד" באופן מדורג. זה כולל ויתור על כל התגובות של נפרדות דרך סידרה של ויתורים כדי להשיג איחוד עם ה"בורא". כל האנשים ולא משנה מהי דתם או בחירתם הרוחנית נמצאים על נתיב של חניכה רוחנית.

נתיב של חניכה
הוא אימון של חיים לחניכה רוחנית והתוצאה של התמרה שנובעת ממנה בתודעה. זה יכול להיות מזורז יותר במיקוד עליה במודע. טקסי החניכות הן תכנית שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרגות של החניכה הרוחנית הנדרשת מכל אחד והדרישות הנחוצות עוזרות להשגת התפתחות גבוהה יותר.

קארמה
חוק הקארמה ממקם אותנו בתוך אחריות עבור כל דבר שאנו עושים וכל מה שנעשה לנו. זהו מעגל של סיבה ותוצאה של פעולותינו, אם חיובי או שלילי. מעגל אנרגיה זה חוזר אלינו חזרה. יש ביטוי שמסכם זאת ושאומר: “ מה שנזרע הוא מה שנקצר".

דואליות
משמעותה שני מצבים, שני קטבים. שניהם באים מהתפצלות האיחוד בתפישת התודעה. מתפישת הדואליות אנו יוצרים היצמדויות עצמיות, תשוקות ודעות משלנו וכולם באים מהעצמי המופרד. רוב האנשים תופשים את החיים מהניגוד שבקטבים. זה כמו מטוטלת המחשבה שיוצאת מכיוון אחד ותמיד חוזרת חזרה לכיוון הנגדי לאזן את הקוטב. זהו חוק הדואליות.

איחוד גלובלי
המשמעות כאן היא הרמוניה, התחברות פנימית דרך סדר מאורגן ביציבות. בסדר זה השלם שהינו הכלל, שגדול יותר ומשפיע יותר מאשר סכום חלקיו. באיחוד גלובלי אנו פונים לעבר תיאום יציב והרמוני של מערכות יחסים וזה מאפשר שימוש יעיל באנרגיה ותקשורת בונה לפעולה עבור תכלית בחיים. באיחוד זה שהינו מודע אנו חופשיים לעשות את חלקנו הפרטי בה בשעה שאנו מחזיקים ברצון מאוחד של הכלל, השלם.

תזוזה ממדית
התזוזה שהמין האנושי עובר עכשיו מבוססת על שינוי התודעה האנושית. תפישה מוחלטת של האלוהות שבכל הדברים שמכונה גם "הכרה עצמית גבוהה" או "איחוד אלוהי". זה קורה כאשר אנחנו עוברים את החניכות הנדרשות ותדר הרטט שלנו מוגבר לרמה שמהדהדת עם רטט הכרה ערה אחרת.
 
תכנית אלוהית – תכנית של אבולוציה


הפלנטה והחיים שעליה הולכים בעקבות תבנית אב עבור הצמיחה האבולוציונית שלה. כל דבר על כדור הארץ כולל החיים של בני אנוש מנוהלים באופן מושלם דרך תכנית - המסטר הזאת של התפתחות.

נוכחות אלוהית ועיקרון אלוהי
כאן מדובר על הכוח האוהב, התבוני, שנוכח בכל. זהו כוח אנרגיה שישנו בתוך ודרך כל הבריאה המתממשת.הנוכחות האלוהית הזאת היא מקור החיים שלנו. 

רטט
בצורה מופשטת זהו שיעור התנודה במצב של שיווי משקל. ברמה הרוחנית רטט הוא קצב סיבוב האלקטרונים שנעים סביב למולקולות האטום. כדי להגביר רטט זה עלינו להכיל יותר אור בתוך התאים שלנו.

אור אוניברסלי- אש מקודשת
זוהי פעילות מרוכזת גבוהה ביותר של אור מתמיר. קרינה זוהרת שניחנה במושלמות אלוהית. זהו זרם אנרגיה עילאי שכאשר מושכים אותו במודע, יש לו תבונה מכוונת בצורת אינספור ביטויים.

רצון אלוהי
זוהי התודעה המניעה הכל מעבר לכל בריאה והיא אחראית להתפתחות התוכנית האלוהית. זהו שדה כוח של חיים שנובע מליבת הבריאה לליבת כל הדברים שיש ומדריך את האבולוציה של תבונת האדם דרך צינור של אינטואיציה ותפישה מודעת מורחבת.

רצון טוב
אנו כבני אדם מתפתחים להציע טוב בסיסי, נדיבות, ונכונות אמיתית של רצון טוב לאחרים כדי ששלום פלנטרי יושג. כאשר רוב האנשים מכוונים כלפי הטוב, אז הרצון לעשות טוב מתרומם להיות.

נשמה
הנשמה היא המחבר, המתווך, שמייצג התייחסות בין הרוח לחומר. הקשר שבין הנוכחות האלוהית, האל והצורה האנושית. הנשמה הינה זאת שמביאה תודעה, אופי ואיכות לכל התממשות בצורה. היא גם המדריכה של האישיות האנושית.
איחוד נשמה
כאשר האישיות האנושית וניצוץ הנשמה המתגלם באדם מותכים להיות הוויה מאוחדת אחת כאן על כדור הארץ, אנו משיגים מסטריות שלימה על האישיות האנושית כולל על גופנו כטבע אמתי שלנו , וזאת כאשר אנו חיים את חיינו לפי עקרון ופרספקטיבה של תודעה אלוהית.

אלוהי/אלוהות
ה"אלוהי" נובע ממצב של מושלמות. זהו יופי עילאי וטוב לב ומופלא בדרגתו הגבוהה. אלוהיות זה מצב של להיות "אלוהי". זהו הטבע של כל אדם יחיד ודבר חי , כמורשתו הטבעית.

התגלות אלוהית
זה קשור לטבע האלוהי שלנו כהוויות מופלאות של הכרה טהורה. הנוכחות האלוהית שמצויה בתוכנו ושהינה מה שאנחנו באמת כתודעה מוחלטת. אנחנו אלוהיות בצורה.

אינטואיציה אלוהית
זוהי אינטואיציה של תפישת הנשמה שכך תופשת את טבעה האלוהי. נוכחות אלוהית מושגת דרך ראיית הנשמה. זוהי ידיעה מוטבעת שהינה מעבר לאינטלקט האנושי.

ויתור
זהו מצב של יציבות פנימית שבא מתוך הכרה עמוקה וקבלת כל רגע שנוכח. במצב זה אנו חיים ברגע נצחי

כשההכרה לא מופרעת ולא נצמדת לשום דבר בעולם הזמני. "ויתור" זה לשחרר היצמדות . בחניכות אלה יש לוותר על היצמדויות למציאות הפיזית, רגשית ומנטלית, היצמדות לעולם המוגבל מגבילה אותנו בתפישתנו.

חוקי היקום
אלה חוקים או עקרונות שאתם מנוהל כל דבר ביקום. היקום קיים מכוח חוקים אלה והם יוצרים את המסגרת שלו. לדעת חוקים אלה זהו דבר בסיסי שיכול לשנות את חייך. כך תוכל לברוא במודע את המציאות שלך ולהשיג מסטריות עצמית.

שדה מאוחד 
ה"שדה המאוחד" הינו כוח מאחד של היקום והוא הכוח שיכול לעשות את תהליך המעבר של התודעה הפלנטרית.זהו שדה אנרגיה תבוני שהוכח מבחינה מדעית והינו רב מימדי מטבעו. הוא מחלחל בכל החלל ומחבר את תודעת בן האנוש ומגשר את הפלנטה שלנו עם הקוסמוס.

רשת האיחוד
רשת האיחוד מכונה גם "הרשת הקריסטלית" של אור. היא נתיב של אנרגיה שמחבר תודעות גבוהות של בני אנוש בכל העולם. היא משמשת כמו גשר לקליטה ושידור ומפתחת את המין האנושי לתוך רמות מורחבות של הכרה מודעת. המטרה של רשת זאת הינה לעזור לתודעה הקולקטיבית להתרומם מתוכנית של נפרדות, מאבק וסבל לתוך מציאות אמיתית של איחוד והרמוניה עם כל החיים.

תודעת איחוד, תודעת קבוצה
מצב זה של הכרה שלא מגיע מנפרדות אלא רואה ומבין את היופי והמושלמות שבכל הדברים. תודעת איחוד מבינה את האחדות של כל החיים ומתבוננת באופן טבעי ממקום של שלווה חומלת וחוסר שיפוט שנובע מאהבה אלוהית. הוא רואה את השויון שבכל ההוויות.

בלוטת האצטרובל
זוהי בלוטה בצורת אצטרובל שממוקמת במרכז המוח. היא הקשר בין העולמות הפיזי ורוחני . קשר שנקרא "העין הרוחנית". זה המקום בו האנרגיה הקוסמית האינדיבידואלית נשמרת בתוך גופנו ואנחנו הננו אור זה.

מישורי אור
הכוונה לממדי תודעה שרוטטים בתדר מהיר יותר מאשר מישור כדור הארץ שלנו. בדרך כלל זה מכונה "השמיים", "המישורים השמימיים"  ו"ההכרה האוניברסלית".

מסטרים של חוכמה
אלה הן הוויות שפעם צעדו על פני כדור הארץ והשיגו מאסטריות עצמית על משיכת החומר. הם הביאו להתעלות תדרי הרטט שלהם והשיגו מצבי תודעה ממדיים גבוהים יותר. הם נשארים אתנו בשירות , בלווי הדרכה , ותמיכה בהתפתחות האנושות. במסורות רוחניות מסוימות הם מכונים האחים הבוגרים, עתיקי יומין ומסטרים מתעלים.

קבוצת אואטאר
זהו ביטוי של קבוצת תודעה מפותחת שהנה "אחד" עם "הנוכחות האלוהית". אואטאר הינו מישהו שהתעלה מעל למגבלות בן האנוש והוא משרת ללא אנוכיות כדי לסייע לאחרים להשיג תפישה מודעת של פוטנציאל לא מוגבל. ישנם מספר אנשים רב על הכדור הארץ ששחררו את תודעתם ממגבלות תודעת החומר.

"אהיה אשר אהיה"
שם זה מצביע על "הנוכחות האלוהית" . זוהי הצהרה ש"האלוהי" שבכל אחד מאיתנו הנו חלק ממנו, חלק מ"כוליות האל".



סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים