להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

18 באוקטובר 2015

הבנת תהליך החניכה הרוחנית של האנושות

אנחנו כאנושות קולקטיבית נכנסנו לתוך פאזה עצומה של התמרה על הפלנטה שלנו שבאופן מיוחד משפיעה על הדרך בה אנו רואים את העולם ואת עצמנו.
זוהי תודעה גלובלית שמשתנה שמאופיינת על ידי טיהור דרכנו האנוכיות ונקודות מבטנו הרואות נפרדות. זוהי דרך חדשה ליישם השקפת אחדות, שלום ורצון - טוב עבור הכלל.

תחושת הדואליות שהורידה את האנושות מטה אל נפרדות מאנרגיית המקור אינה יותר חוויה נדרשת באבולוציה של ביתנו הארצי.

למען האמת אין נפרדות בין הבורא ובינינו או נפרדות בינינו לאחרים. אנחנו משפחה גלובלית. נתיבי חיינו עכשיו הנם מאוחדים ליצירה משותפת של כדור ארץ חדש, הרמוני ששומר על השוויון עבור כל האנשים, המדינות, הגזעים והדתות.

כל בני האדם נבראו בנפלאות זהה כביטויים קורנים של האל, שהינו כוח יוצר אוניברסלי. כהחצנות של הבורא שלנו אנו נולדים מהאור ואור עילאי אוניברסלי זה הוא בתוך כולנו. כל העצמה הנה בתוכנו, כל התשובות הנן בתוכנו וכל מה שאנו מחפשים הנו בתוכנו.

בהתעוררות נפלאה זאת לאמת אנו עושים מעבר ממציאות שמבוססת על פחד וחומרנות לחוות פוטנציאל הרבה יותר גדול וביטוי יצירתי.

מתוך טוהר כוונת הלב ומתוך כניעות אנו רוכשים מחדש את עצמתנו האישית על ידי חיבוק רוח האיחוד והחיבור הפנימי של כל הדברים. אנחנו הננו הוויות יצירתיות מופלאות של אהבה וכלים של הנוכחות האלוהית....... (המשך בקליפ להאזנה)

ראשית הבנות לתהליך החניכה הרוחנית של האנושות -  
קישור למאמר -להאזנה בקליפ

- טיארה קומרה - 
האם אתם מוכנים לחוות קשר ישיר עם הבורא שלכם ?
~האם אתם מוכנים לחוות נוכחות זאת כשותף של ההצלחה הגדולה ביותר שלכם ? הגעתם לכאן כדי לעשות את מסע הנשמה שלכם שישנה לגמרי את ראיית חייכם ואת העולם הזה. אני מציעה לכם הזדמנות יוצאת מן הכלל להתקדם לתוך הפוטנציאל הגדול יותר שלכם. זה שעוזר לפתוח את הדלת לתוך תפישה רב ממדית ולמטריקס חיים שונה לגמרי, שמסיים עם מאבק, כעס ובלבול, שכבלו אותנו בכאב ומאבק.

 כה הרבה אנשים כעת עושים תזוזה זאת שנקראת "ההתעוררות הגדולה", אל תוך ביטוי יצירתי חדש לגמרי. זה דורש את עצמתנו האישית שתחבק את מורשתנו האלוהית, עם רוח של אהבה ואיחוד. אני מזמינה אתכם להרפתקה מפתחת של חניכת פוטנציאל הנשמה כדי לעבור התמרה של האישיות והחיים כולם. כל זה נועד כדי לעורר את היזכרותכם במי שאתם באמת, הוויות זוהרות מופלאות. 

גם אני עברתי את החניכות האלה, בהתגברות על המוגבלויות שלי ביחס ובהתנהגויות בכל תחום שתציינו. לאחר משבר שחוויתי, נפלתי על ברכיי וצעקתי לבורא שלי, שאני מבקשת לצאת מזה. בעקבות זה בא מסע של חניכות מתמשכות תוך מסע ברחבי העולם , כשאני מכירה תרבויות , דתות ופילוסופיות רוחניות והגעתי להכרה שיש לנו דברים משותפים כמשפחה אחת וזה מפתח זהב להגיע למציאות חדשה שהלב כה משתוקק אליה. מסע זה הנו חוויה ישירה שלי שמסתכמת ב- 12 שבועות של חניכות צמודות, שמדריכות אתכם למצב מורחב של תפישה מודעת. תכנית שהביאה שינוי להרבה אנשים בעולם ~

 מסר מטיארה קומרה - האם אתם מוכנים לחוות קשר ישיר עם הבורא שלכם?
אלה שמחפשים להיכנס לאבולוציה רוחנית גדולה יותר דרך שערים של חניכות אלה, יתרחבו אל מעבר למה שנודע עד כה. כאן הדרך תיראה לכם, כדי שתשלימו את מסע הנשמה שלכם על הפלנטה המתעלה לאור. אתם תזרחו באור שלכם על גבי הספירלה העצמית שלכם אל תוך מערכת אנרגיה חדשה לגמרי.

אלה טקסי המעבר שיעזרו לכם לדעת באמת את התכלית הגבוהה שלכם ולהכיר במתנות הגדולות ביותר שלכם ולשרת כך את הפלנטה המקודשת הזאת.  אתם חוזרים הביתה בעזרת ציווי אלוהי ואלה שמתעוררים ומגלמים את האמת, לשם מה הם הגיעו לכאן, מממשים את הנבואה של בואו של המשיח ; האלוהי.   נושאי דגל אלה נעים יחדיו כאחד כדי לממש את החזון של תכנית גדולה זאת.

מחפשי הדרך האהובים, האם אתם תעזו להיכנס מבעד לשערי חניכה אלה ?

כעת אין דרך חזרה. דרך חניכות אלה אתם תגלו מה הוא צדק אלוהי.  אתם תבינו מהו כוח אמתי המגלה שלמות. תשיגו את האור הגדול יותר שלכם באופן אותנטי. לשחק את המשחק בקטן, הסתיים. התרוממו לפגוש את הגורל האוניברסלי שלכם. 


פעילות קבוצת שירות בנתיב הרוחני-
בעוד שזהו קורס לימוד עצמי אינך עושה זאת לבד. הנך נתמך דרך רשת רחבה של תקשורת שנקראת "מטריקס האיחוד", שמכונה גם "רשת האור הפלנטרית" והיא רשת נשמות פנימית שכוללת את הממלכה האנושית , ממלכת המינרלים, ממלכת הצומח, וממלכת החי שמוכלים כתאים בתוך גוף התודעה של אימא אדמה. תכנית טקסי-המעבר הנה גם שירות פלנטרי. בכל אחת משיעורים יש הפעלות - אנרגיה שמועברות אל העולם כדי לסייע בהתמרת התודעה עבור כל כדור הארץ.

(זה מרחיב את הכרת השירות שנדרש להתקדמות אוניברסלית)

זהו חוק של אבולוציה, שאנו מוכרחים תמיד לעזור לאלה שאחרינו כאשר אנחנו מתקדמים לתוך הכרה מודעת גבוהה יותר. כאשר אנו מתרוממים , כל החיים מתרוממים אתנו. 
  
The Rites of Passage 2019 ~ I AM Avatar 
סרטון - טקסי המעבר 2019

סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים