להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים